Image by Freepik

Juleforberedelser

09.11.23
Børnebibliotekar Kristina har været på hugst i julebøgerne og fundet nogle "must haves" frem til jer.

Lad nedtællingen begynde...

Kan du heller ikke vente til det bliver december og jul? For mange er december måned lig med indendørs hygge med krea, bagning, oppyntning, julekalendere og en masse andet hyggeligt.

Vi har fundet nogle skønne bøger, som du kan bruge til inspiration og forberedelse til decemberhygge.

Julekrea på biblioteket

Lørdag den 2. december sætter vi langbordene op i vores børneudlån, åbner dørene ind til Kozy Kitchen og skruer helt op for julehyggen. Du kan klippe og klistre din helt egen honningkagemand, og bagefter kan du købe æbleskiver, glögg og andre lækkerier i Kozy Kitchen.

Det er gratis at deltage i Julekrea, og du kan læse mere her: honningkagemand af pap

Rigtig god, krea og hyggelig december