Foto: Unsplash

Meld dig ind i en læsegruppe

Af Nina
26.02.24
Der er lige nu plads til flere deltagere.

Der er rigtig mange mennesker i Hørsholm og omegn der er bogelskere, og Hørsholm Bibliotek og Ældre Sagen har flere læsegrupper og lige nu har vi nogle ledige pladser i enkelte læsegrupper.

At være deltager i en læsegruppe er interessant og spændende, fordi vi ikke aner hvor vi havner, og fordi der sker noget nyt, når vi i stedet for endnu en gang at tage på rejse i en bog pludselig har rejsefæller, man kan tale med om turen. Vi bliver ekstra opmærksomme om teksten, end når vi selv sidder og læser, når vi ved, at der ved det næste hyggelige møde i gruppen, venter en god snak med de andre deltagere om alt det, vi selv har tænkt over.

Læsegrupperne mødes på fastsatte dage og tider én gang om måneden på Hørsholm Bibliotek. På biblioteket er der gode mødelokaler og adgangsforhold.

Har du lyst til at deltage i en læsegruppe er du meget velkommen til at kontakte Kirsten Holmehøj og i mailen oplyse hvilke dage og tidsrum du har lyst til at deltage.

Skriv til kgholme@gmail.com eller mobil 29662904.