Marius' uge på biblioteket

28.02.20
Nu er Marius gået på weekend. Læs om hans uge som erhvervspraktikant her på biblioteket. Vi savner dig allerede!!

Jeg har nu været i praktik på Hørsholm bibliotek i en uge nu, og tiden er bare fløjet afsted. Det har været rigtigt sjovt og hyggeligt, og det har bare været en fantastisk uge.

Det har virkelig overrasket mig hvor meget der foregår på et bibliotek, og jeg har fået lavet en masse dejligt. Jeg fik lavet udstillinger, bookface, plukliste og bogvogn. Jeg fik også hjulpet lidt til da en skoleklasse skulle herud, og det var dejligt at se at så mange var blevet inspireret til at læse.

Jeg syntes biblioteket har været et rigtig dejligt praktikvalg, man får lov at være med til at lave det hele, men der er overhoved intet press. Stemningen på biblioteket er også rigtig dejlig og det har virkelig været en fantastisk uge.

Tak til jer alle. Det her har været en fantastisk oplevelse.

Marius