Hvor går sommerferien hen?

16.06.16
Orker du ikke at stikke forbi biblioteket og hente bøger, så kig forbi Zinio og download lækre feriemagasiner til din Ipad eller tablet.

Er du til campingferie? Kulturferie? Storbyferie? Eller kulinarisk ferie? På Zinio kan du finde inspiration til næsten hvilken slags ferie du kunne tænke dig. Se alle feriemagasinerne på Zinio her.

Her er udvalgt fem rejsemagasiner du kan finde på Zinio:

Dreamscapes Travel & Lifestyle Magazine
Et generelt rejse- og livsstilsmagasin om destinationer i hele verden.
Læs Dreamscapes Travel & Lifestyle Magazine på Zinio her.

Lonely Planet Traveller
Fodr din rejselyst med det prisvindende magasin. Du kan finde inspiration til alt fra nemme weekendture til store eventyrrejser.
Læs Lonely Planet Travel på Zinio her

National Geographic Traveler Interactive
Verdens mest læste rejsemagasin med fængslende historier og smukke fotografier.
Læs National Geographic Traveler Interactive på Zinio her.

Practical Caravan
Guide til de bedste campingvognsferier.
Læs Practical Caravan på Zinio her.

Taste & Travel International
Din adgangsbillet til en spændende og lækker verden af kulinariskeoplevelser.
Læs Taste & Travel International på Zinio her.

Hvad er Zinio egentlig?

Zinio giver adgang til 343 engelsksprogede e-tidsskrifter, der er udvalgt i samarbejde med kollegaer fra flere biblioteker. Udvalget består både af populære bladre-tidsskrifter og mere hard core fagtidsskrifter og spænder bredt fra The Economist til National Geographic, Cosmopolitan, Country Living, Inked, Backpacker og Rolling Stone. Flere af magasinerne er interaktive med hyperlinks, video- og audio sekvenser.

Tidsskrifterne er tilgængelige på samme tidspunkt som de trykte versioner, og der er adgang til ældre numre fra det tidspunkt, abonnementet starter. Tidsskrifter, der er" checked-out" skal ikke afleveres igen. Med hensyn til søgefunktion kan der søges på de enkelte tidsskrifttitler. Zinio kan anvendes på PC, Mac, iPad, iPhone, Android og Kindle Fire. Zinios App for at downloade og læse offline kan frit hentes.

Få mere information om hvordan du bruger Zinio med dette kursus fra eKurser.dk