FOTO: Unsplash

Vil du være frivillig på Byttedagen?

Af Nina
07.09.23
Har du 2-3 timer lørdag d. 4. november?

Biblioteket holder Byttedag i Kulturhus Trommens Foyer for allerførste gang, og vi har brug for nogle frivillige hænder som har lyst til at hjælpe os i nogle timer lørdag d. 4. november mellem kl. 9-13.

Byttedagen går helt enkelt ud på, at borgerne kan komme og aflevere tøj og sko de ikke længere bruger (og som ikke er helt nedslidt) og konceptet er, at man kommer, med hvad man har og tager, hvad man kan bære. Byt til nyt - men på den bæredygtige måde. Overskydende tøj bliver doneret til genbrug.

Til dagen skal vi bruge hjælp til:

• at sætte borde og lignende op.

• at organisere de ting som bliver leveret ind.

• at sortere og lægge på borde/hænge på stativ og sørge for løbende at holde orden.

• at brygge kaffe og te.

Biblioteket sørger for, at der er lidt at spise og drikke på dagen.

Har du lyst til at vide mere og måske melde dig som frivillig på Byttedagen?

Vi holder et lille infomøde d. 27. september kl. 17-18. Skriv til Nina på nis@horsholm.dk hvis du vil komme til infomødet, hvor vi byder på en kop kaffe eller te.

OBS du skal være over 18 år.