Filmklub i Kulturhus Trommen

30.10.19
Introaften & filmvisning

Vil du være med til at starte og præge en ny frivilligt drevet filmklub i Kulturhus Trommen? Så se her.

Kulturhus Trommens nye filmklub er et samlingssted for filminteresserede mennesker, der har lyst til at dele deres begejstring for de levende billeder med ligesindede. Her kan man mødes, se gode film og tale om dem over en kop kaffe. Med sit store lærred, gode lyd og bløde sæder danner Lilletrommen én gang om måneden den optimale ramme for klubbens filmvisninger. Filmklubben er åben for alle, og det er gratis at blive medlem. Som filmklubmedlem vil du, udover at kunne deltage i filmvisningerne, modtage specialtilbud om forpremierer, rabatter og andet godt fra Kulturhus Trommens biograf.

Kom til introaften for filmklubben mandag d. 9. december kl. 18.00

Filmklubben starter i februar 2020. Men vi holder en introaften for dig, der har lyst til at høre mere om klubben og måske være med til at starte den op mandag d. 9. december kl. 18.00. Vi mødes i Lilletrommen, får en bid mad og kulturhusets personale fortæller om rammerne for klubben. Det vil være muligt at skrive sig op som frivillig til filmklubbens programgruppe. Som frivillig i gruppen er du med til at sammensætte filmprogrammet, planlægge det øvrige indhold til klubarrangementerne og drive klubben.

Skriver du dig op som frivillig, inviteres du til at deltage i et koordinationsmøde mandag d. 16. december kl. 18.00, hvor vi nedsætter den faste programgruppe for klubben.

Vi slutter selvfølgelig aftenen af med en god film. Vi stemmer om, hvilken en, det skal være.

Det er gratis at deltage. Tilmelding sker på: filmklubtrommen@gmail.com senest mandag d. 2. december kl. 12.00.

Vi glæder os til at se dig!