For alle

Bogsalg på Hørsholm Bibliotek

Foto: Unsplash
Kom og gør et bogkup når biblioteket igen holder bogsalg fra fredag d. 1. november kl. 11 på 1. sal.
1. sal

Bibliotekstorvet 1
2970 Hørsholm
Danmark

Vi har igen et stort udvalg af kasserede bøger som sagtens kan forlænge deres liv hjemme hos dig. Der er både børnebøger, ungdomsbøger, krimi, romaner, tegneserier og en del inden for faglitteratur. Magasiner er gratis og det er først til mølle og indtil der ikke er flere.

Alle bøger koster 5kr pr stk. Vi skifter jævnligt ud i bøgerne så kom gerne forbi flere gange. Bogsalget fortsætter måneden ud eller så længe der stadig er bøger tilbage.

Betaling foregår med MobilePay. Man kan betale med kort - men KUN i den betjente åbningstid. Alt overskuddet går til bæredygtige og klimarelaterede aktiviteter og arrangementer på biblioteket. Læs om vores arbejde med FN's Verdensmål her.

Husk at medbringe egen pose.