FOTO: Wikimedia Creative Commons

Køb billet(ter)

UDSOLGT: André Rieu - Home for Christmas

08.12.23
Kom med ind i musikerens slot ved juletid!

Storslåede musikoplevelser på det store lærred med streamingtjenesten Stingray Qello.

André Rieu og hans Johann Strauss Orkester inviterer dig til at fejre den mest romantiske tid på året på sit smukke slot i Maastricht. Den er filmet i og rundt om hans hjem og ved den nærliggende Sankt Pieter kirken. Det magiske to timer lange show vil tryllebinde dig med spektakulær underholdning og den unikke følelse af, at være hjemme hos André Rieu ved juletid. Du vil opleve det fineste udvalg af julesange; fra Silent Night, Ave Maria og Oh Come All Ye Faithful til de lystige Jingle Bells og Go Tell It On The Mountain.

Som en helt speciel julegave til alle hans fans har André Rieu premiere på sin egen komposition over December Lights. Du vil se og høre det formidable Johann Strauss Orkester sammen med berømte soloister som Mirusia Louwerse, Carla Maffioletti, Kimmy Skota og Royal Choir Society Mastreechter Staar. Derudover vil en drøm gå i opfyldelse for den lille balletpige Rosa som danser sin smukke solo for André Rieu og hans gæster med det storslåede slot som baggrund.

Home for Christmas vil glæde alle fans af André Rieu og alle som kender til og elsker klassisk musik.

Gratisbilleter fra d. 13. oktober

Filmen stilles til rådighed af Qello Concerts, som er verdens største digitale samling af koncertfilm og musikdokumentarer.

Hvis du er oprettet som låner og bosat i Hørsholm kommune har du adgang til dette digitale tilbud via bibliotekets hjemmeside.