FOTO: Wikimedia Creative Commons, Stefan Schäfer, Lich, CC BY-SA 4.0

Køb billet(ter)

Mumford and Sons – Dust and Thunder, Live in South Africa

25.09.23
Storslåede musikoplevelser på det store lærred med streamingtjenesten Qello Concerts

Hørsholm Bibliotek åbner igen dørene til Lilletrommen, hvor vi viser de gode koncerter og musikdokumentarer på biograflærredet og med den bedste lyd.

Mumford and Sons er en indie-rock/folk gruppe fra Storbritannien som blev dannet i 2007. Bandet har vundet flere priser, bl.a. Brit Aaward i 2011 og seks Grammy Award nomineriner. Bandet er kendetegnet ved deres brug af akustiske instrumenter som guitar, banjo, klaver og bas og er stærkt inspireret af bluegrass genren.

I Dust and Thunder møder vi Mumford and Sons i Sydafrika, hvor bandet også er kæmpstort. I smukke omgivelser i Pretoria kan bandet nydes med både de gode og kendte sange ’I will wait’, ’The Cave’ og ’Little Lion Man’ og sange fra albummet Wilder Minds samt Johannesburg mini-albummet Baaba Maal, The very best of Beatenburg.

Varighed 1 t 31 m

Lyt til numemret ’I will wait’:

Mumford & Sons - I Will Wait (Official Music Video)

Få adgang til Qello Concerts med dit bibliotekslogin her

Gratis billetter vil være tilgængelige fra d. 31. juli.