FOTO: Wikimedia Creative Commons, Mbalgavy, CC BY-SA 4.0

Køb billet(ter)

Hollywood in Vienna – The world of James Horner

06.11.23
Storslåede musikoplevelser på det store lærred med streamingtjenesten Qello Concerts

Vi byder denne eftermiddag indenfor til en enestående koncertoplevelse optaget live i Wien i 2013. Er du filmnørd og vild med filmmusik så er denne koncert noget, du ikke må gå glip af!

Komponisten James Horner bliver ved denne koncert hyldet for hans store bidrag til filmens verden med hans mange kendte suiter og melodier. Horner selv sidder på første række under koncerten som han har beskrevet som et af de mest specielle øjeblikke i hans liv.

Det er den oscarnominerede komponist David Newman som dirigerer ORF Radio-Symphonieorchester Wien i opførelser af suiter fra Horners mest succesfulde værker; bl.a Titanic, Avatar, A Beautiful Mind, Braveheart og mange flere.

Få adgang til Qello Concerts med dit bibliotekslogin her.

Gratis billetter vil være tilgængelige her fra siden fra d. 11. september.