Digital Artikelservice

Med Digital Artikelservice kan bibliotekerne tilbyde dig en nem og hurtig vej til digitaliserede artikler fra trykte danske tidsskrifter.

Få tilsendt artikler digitalt via mail som du bestiller på bibliotek.dk

Fri adgang

Digital Artikelservice er en biblioteksservice, som leveres i et samarbejde mellem Det Kgl. Bibliotek, dit folkebibliotek og Bibliotek.dk. Du vil møde Digital Artikelservice som en integreret del af bibliotek.dk. På Bibliotek.dk kan du bestille digitaliserede udgaver af artikler fra Det Kgl. Biblioteks trykte danske tidsskrifter. Dine bestillinger digitaliseres ”on demand” og sendes til dig som et download-link i en e-mail. Ofte i løbet af ganske få minutter.

Bemærk.  Hvis du finder en artikel du ønsker at bestille via bibliotek.dk, så får du nogle gange mulighed for at vælge  "Bestil kopi (digital eller printet). Det betyder at artiklen er en del af dansk artikelservice/ kopiservice. Du skal være logget ind for at bruge Kopiservice. Læs mere her om hvordan du gør.