Vi bliver så glade, når du henter det, du bestiller på biblioteket

Af Nina
06.05.23
Husk at hente dine reserveringer, de venter på dig…

Opfordring til brugere af biblioteket.

Det er heldigvis nemt og gratis at bestille bøger og andre materialer fra egen kommune og fra hele landet.

Desværre bliver mange reserveringer aldrig hentet.

Ofte står der mange andre i kø til materialerne, og det gør køerne endnu længere, hvis materialerne står uafhentet på reserveringshylden.

Derfor vil vi gerne opfordre dig til at slette dine reserveringer på de materialer, du ikke længere har brug for.

På den måde hjælper du med at forkorte ventelisten for de næste i køen.

FAKTA:

• Du kan få besked om reserveringer via mail.
  • Du har 7 dage til det hente det, du har bestilt.
  • Fortryder du en bestilling på et materiale, kan du afbestille det med dit login via hjemmesiden, hvis ikke det allerede er til afhentning på biblioteket.
  • Har du materiale klar til afhentning, som du ikke ønsker at låne? Giv os gerne besked, så vi kan bringe materialet videre til næste interesserede låner. Du kan skrive en mail til os på horsbib@horsholm.dk eller ringe til os på 48495790 i vores betjente åbningstid.

Til sidst endnu en opfordring:

Husk at medbringe reservationsnummer og lån materialet inden du forlader biblioteket.