Stem på din favorit til Læsernes bogpris 2019

21.03.19
10 danske titler fra 2018 er nomineret, og du kan være med til at finde vinderen.

Vær med til at stemme om hvilken dansk udgivelse, der skal modtage Læsernes bogpris 2019.

Afstemningen begynder mandag den 11. marts og slutter søndag den 7. april.

Vinderen bliver annonceret og hyldet til festaftenen på Det Bibliotekspolitiske Topmøde torsdag den 11. april i Musikhuset Esbjerg, hvor prisen på 100.000 kroner overrækkes til den vindende forfatter.

De nominerede er:

Stem og vind!
Gå ind på www.berlingske.dk/bogpris og stem på din favorit blandt de 10 nominerede. Du kan stemme frem til d. 7. april.

Alle der stemmer deltager i lodtrækningen om 10 signerede bogpakkker med alle de nominerede bøger.

Prisen uddeles i et samarbejde mellem Danmarks Biblioteksforening og Berlingske, med Litteratursiden.dk og landets folkebiblioteker som tætte samarbejdspartnere.

Listen over tidligere vindere kan ses på db.dk/læsernes-bogpris