Sommerbogen 2021

09.06.21
Læsning for sjov! Konkurrencen foregår fra den 11. juni - 21. august

Sommerbogen er børnebibliotekernes læsekampagne, hvor læselysten, læseoplevelsen og læseglæden er i centrum. Børn og unge mellem 6 og 15 år kan deltage.

Du har hele ferien til at læse tre bøger, som du selv vælger. Når du tilmelder dig på dit børnebibliotek, kan vi hjælpe dig med at finde de bedste bøger til dig, eller du kan selv snuse rundt - du kan selvfølgelig også klikke på det her link, som tager dig over til eReolen GO!, hvor du kan låne e-bøger og lydbøger. Her er der helt sikkert også noget for dig!

Udfordringsark

Når du tilmelder dig Sommerbogen på biblioteket, får du et udfordringsark udleveret. Du skal løse mindst 10 af udfordringerne på forsiden og udfylde anmeldelseskortet på bagsiden og aflevere det udfyldte udfordringskort her hos os på biblo igen.

Her får du så din præmie: En spritny bog til din bogreol!

Desuden deltager du i den landsdækkende konkurrence, hvor tre børn i Danmark får muligheden for at tømme en boghandel på 5 min!

Praktisk information

1. Tilmelding til sommerbogen starter den 11. juni og slutter den 21. august 2021
  2. Du tilmelder dig hos os på biblioteket og får et udfordringsark.
  3. Du læser 3 bøger.
  4. Du udfylder et ufordringsark for hver bog.
  5. Du afleverer udfordringsarket hos os på biblioteket og får en boggave :-)