Praktikanten Amenah: Min uge

28.10.22
Mit navn er Amenah. Jeg har haft æren af at være praktikant her på Hørsholm bibliotek i en uge.

Det har været en hyggelig og fantastisk uge tilbragt med nogle skønne mennesker. Hvor jeg har lært en masse nye ting såsom at være selvstændig.

De ansatte her på biblioteket har haft en kæmpestor indflydelse på min vidunderlig uge, jeg er virkelig taknemmelig for at være en del af sådan et fedt team.

Det jeg har været heldig at være med til er: være inde og se trommen, dens værdier og været med til at lave en plan for to dage. Jeg har også været så heldig at opleve arbejdet som en bibliotekar. Hvor jeg har været med til at ordne plukkelister, besøge Rungsted Skole og snakke med børnene her på biblioteket.

Jeg anbefaler helt sikkert biblioteket som praktikplads hvis man kan lide at møde nye mennesker hverdag og elsker et godt team.

Tusinde tak til biblioteket for en fantastisk uge med masser af underholdning og hygge.