Oplevelser for børn i efterårsferien

13.10.16
Biblioteket har en hel stribe af god underholdning til børnene i ferien.

Vi lægger ud med dejlig musik når Sille og Palle spiller en hyggelig og sprudlende koncert i børneudlånet lørdag d. 15. kl 11. De to meget erfarne musikere vil komme rundt i mange forskellige genrer, og der bliver sikkert også mulighed for både fællessang og dans.

Tirsdag d. 18. kl 11 får vi besøg af dyrepassere fra Zoologisk Have som vil fortælle om og fremvise forskellige levende dyr. Der vil endda være mulighed for, at børnene selv kan prøve at holde dyrene.

Den 19. og 20. er der pop-up værksteder hele dagen fra 11 til 17, hvor vores kreative medarbejder, Simone, vil lave henholdsvis kastanjedyr og drager med børnene. Alle materialer stilles til rådighed af biblioteket, og man kan dukke op når man vil.

Alle disse arrangementer er gratis, så kom glad og fyld børnenes efterårsferie med gode oplevelser!

KLIK HER for at se mere om alle arrangementerne.