Ny opdatering til appen Biblioteket

04.05.20
Ny opdatering til Biblioteket-appen giver dig mulighed for at lave huskelister på din smartphone eller tablet.

Har du fundet en god bog? Sæt den på huskelisten i Biblioteket-appen, til du har tid til at læse den.

Med den nye huskeliste i appen kan du gemme bøger, film, spil og musik hurtigt og nemt. Herefter kan du finde dem i en samlet liste, som du både kan se, når du logger ind på appen og bibliotekets hjemmeside.

Opdater din app
Du skal opdatere din app til den nyeste version i Google Play Store eller App Store for at få den nye huskeliste-funktion.

Hvordan gemmer man materialer i appen?
Når du er inde i appen, skal du trykke på hjertet ved bogen - så kan du finde den på appens huskeliste.

Har du en huskeliste på bibliotekets hjemmeside?
Hvis du allerede har en huskeliste på hjemmesiden, kan du synkronisere den med huskelisten i Biblioteket-appen. Det gøres helt enkelt ved at logge ind på hjemmesiden én gang. Herefter vil de to huskelister synkronisere, så når du tilføjer et materiale til huskelisten i appen, vil det også ses på listen på hjemmesiden og omvendt.

Har du en huskeliste på bibliotekets hjemmeside?