Hørsholm Bibliotek udvider åbningstiden

10.10.20
Fra d. 1. september kan borgerne igen benytte biblioteket fra 8:00-23:00 hver dag.

Nu kan du igen benytte biblioteket fra 8:00-23:00 hver dag.
Biblioteket har siden midten af maj været igennem en længere genåbningsfase, hvor der løbende er blevet åbnet for flere af bibliotekets tilbud og faciliteter. Vi er rigtig glade for, at vi igen kan give brugerne af biblioteket mulighed for at komme og være her – også når personalet er gået hjem.

Du skal være registreret i bibliotekssystemet
I den ubetjente åbningstid vil det kun være muligt at komme ind på biblioteket via indgangsscanneren, hvor man scanner sit sundhedskort og taster en PIN-kode. Det kræver at du er oprettet som låner på Hørsholm Bibliotek
Du kan oprette dig som låner på bibliotekets hjemmeside ved hjælp af NemID eller ved at henvende dig på biblioteket med dit sundhedskort.

Vi beder alle om at vise hensyn og følge retningslinjerne.

Velkommen tilbage i det selvbetjente bibliotek!

Det kan du nu:

• Fra tirsdag d. 1. september kan borgerne igen benytte det selvbetjente bibliotek alle ugens dage fra kl. 8-11 og fra kl. 18-23. Vi har åbent med betjening mandag til fredag 11-18 og lørdag 10-14. Husk at man skal være oprettet som låner på biblioteket for at få adgang til det selvbetjente bibliotek.
  • Lege i børneudlånet. Dog begrænser vi omfanget af legetøj. Legetøjet er kun tilgængeligt i tidsrummet 11-18, derefter kommer det i karantæne.
  • Benytte vores computere på 1. sal med mulighed for at benytte håndsprit før og efter brug.
  • Printe, kopiere og scanne dokumenter.
  • Sætte dig i sofaer, stole m.m.
  • Booke vores mødelokaler på 1. sal. OBS begrænsning på antal personer i lokalet ad gangen.
  • Finde dine egne reserveringer på reserveringshylden.
  • Låne og aflevere bøger m.m.
  • Læse aviser. Vi sørger for afstand mellem stolene og at brugerne selv kan afspritte før og efter brug.

Her kan du læse om COVID-19 retningslinjer ved vores arrangementer.

Vi anmoder alle vores brugere om at tage hensyn til hinanden, holde afstand og være tålmodige.
Hold dig orienteret her på hjemmesiden for opdateringer.