Qello Concerts

09.11.17
Qello Concerts er bibliotekets nye musikformidlingstilbud. Her kan du frit streame koncertoptagelser og musikdokumentarer fra 1920'erne og frem til nu.

Qello Concerts spænder over mere end 30 forskellige musikgenrer med navne som The Who, Bruce Springsteen, Bob Dylan, Beyoncé, Stevie Wonder, Willy Nelson, Nirvana, B.B. King, Muse og Pavarotti og mange flere.

Du kan oprette dig som bruger hvis du er bosiddende i Hørsholm Kommune og er låner på biblioteket. Herefter kræver det, at du opretter en gratis Qello Concerts profil. Det gør du således:

Åben Qello Concerts

Vælg:

• Learn more
  • Create new account
  • Udfyld oplysningerne i formularen.

Qello Concerts kan bruges på de fleste devices, du skal blot downloade Qello Concerts  appen til Android eller til Ipad og Iphones. Qello er kompatibel med Apple TV, Playstation, Roku, Chromecast, Amazon Fire TV og Sony.

Qello Concerts profilen giver fri adgang i 30 dage. Efterfølgende kan du opretholde den gratis profil ved at opdatere den på bibliotekets hjemmeside (Log ind med cpr og pinkode)