Novemberblues

13.11.18
”Året har 16 måneder: November december, januar, februar, marts, april maj, juni, juli, august, september oktober, november, november, november, november.”

Henrik Nordbrandts berømte hadedigt fra 1986 siger vel alt om denne årets næstsidste måned, som ingen rigtig ved hvad man skal stille op med. En mulighed er at tage plads i et behageligt møbel og tænde for musikanlægget. '
Da butikkerne for længst er begyndt at sælge juleøl kan man passende nyde en Willemoes julebryg, som er på tilbud i Superbrugsen måneden ud til 11,- kr!
Jeg har udvalgt 12 bluestitler fra årets indkøb af CD’ere, som selvfølgelig alle kan lånes på biblioteket. Læg mærke til i disse #Me Too tider, at der er adskillige seje kvinder imellem!

Lån musikken på biblioteket og lyt til smagsprøver på Spotify