SMS fra Karmaboy

30.11.20
Har du mod på at prøve en lidt anderledes julekalender i år, så er en SMS-julekalender måske noget for dig. Hver dag i december modtager du en SMS på din telefon og alt afhænger af, hvordan du tænker at svare.

Skovlundes største (og eneste) Superhelt hedder Karmaboy, og han har brug for din hjælp! Den altoverskyggende supermagt i Skovlunde (borgmesteren!) har nemlig tænkt sig at spare julen væk i år og kan Karmaboy aka Niller, jo ikke acceptere. Men han har brug for din hjælp til at redde julen. Karmaboy vil derfor igennem 24 dage kontakte netop dig og bede om din hjælp til at få julestemningen tilbage – ikke blot på Skovlunde Bytorv - men i hele landet.
”SMS” fra Karmaboy” tager udgangspunkt i bøgerne om Karmaboy, der i 2016 indbragte Jacob Riising Orlaprisen.

I år har du som låner på Hørsholm bibliotek muligheden for at følge tre SMS-julekalendre:

•    ”SMS fra Julemanden” skrevet af Kenneth Bøgh Andersen – for dig der gerne vil have en ”Scary Christmas”.
•    ”SMS fra Antboy – julemandens hjælper” skrevet af Kenneth Bøgh Andersen – for dig der er til superhelte og sjov.
•    ”SMS fra Karmaboy” skrevet af Jacob Riising – for dig der er vild med gakkede historier om (anti) superhelte og Skovlunde.

Lån en sjov SMS-julekalender på vores hjemmeside: Hørsholmbibliotek/digitaletilbud/SMSpress