Mens du venter... er der jul på skærmen

04.12.18
Der er en god portion julehygge, hvis du går på opdagelse i Filmstriben.

Der bydes både på noget for små og store, børn som voksne, når du kigger efter  noget at se i december måned. Der er klassikere som “Peters jul” og “Nøddebo Præstegård”, og der er også andre hjertevarme fortællinger som “Hjerternes tid”, som handler om fem menneskers håb om et mirakel.

Julekalendere er her også, så det er en god idé at vælge sig én inden den 1. december, så du kan se ét afsnit hver dag.
Klik og se udvalget af julekalendere

Måske du blot vil tjekke ud, hvilke film og animationsfilm du ønsker at hygge med i en kold tid. Det varmer med en god film, og du finder en masse af slagsen.
Klik og se udvalget af spille- og animationsfilm

Hvis du vil vide mere om Filmstriben, så spørg dit bibliotek eller tjek vores side ud om Filmstriben.

Her ligger det hele

Hvis du ellers vil inspireres, så tjek også bunden af dette indlæg, hvor du kan klikke dig direkte ind og se en film på Filmstriben. Så find snack og nødder frem, for der er masser af hygge fra bibliotekernes streamingtjeneste til dit TV, din tablet eller smartphone.