Sådan bruger du hjemmesiden

Vores hjemmeside er udviklet i samarbejde med Danskerne Digitale Bibliotek, som sammen med landets øvrige biblioteker løbende vil udvikle den.

Når du søger på hjemmesiden, er det nu muligt at samle bibliotekets mange tilbud i én søgning, således at du f.eks. i samme søgning kan lede efter bøger, e-bøger, netlydbøger, artikler eller film. Desuden er hjemmesiden udformet i et design, der automatisk tilpasser sig skærmens størrelse, uanset om du bruger en computer, tablet eller smartphone.

Hjemmesidens funktioner fungerer bedst i browserne Chrome og Firefox eller nyere versioner af Explorer.

Søgetips. Klik her og få nogle enkle tips til brug af siden.

Din Status. Sådan kan du se hvad du har lånt og reserveret, du kan forny dine lån, betale evt. mellemværende mm.

Herunder kan du se en video om hvordan du fornyer dine lån (tak til Fredensborg Bibliotekerne)

Sådan fornyer du dine lån

Sådan betaler du online

Hjemmesiden er i stadig udvikling, så funktioner, I synes mangler, er forhåbentlig på vej.

Har du brug for hjælp til siden, kan du altid spørge bibliotekets personale.