40 kr.
Køb billet(ter)

Tower of Song – Et musikalsk foredrag af Tobias Trier om Leonard Cohen

20.10.21
Med udgangspunkt i Leonard Cohens populære sange som 'Halleluja', 'Bird On a Wire' og 'Ain't No Cure For Love', inviterer Tobias Trier publikum indenfor i Tower of Song og byder op til musikalsk fællesoplevelse og leg med ord i sangskriverens værksted.

Med eksempler fra egen sangskat afslører Tobias Trier en række Cohen-inspirerede værktøjer som han benytter i sit arbejde som sangskriver. Anført af Cohens lyriske virkemidler og input fra publikum vil han demonstrere, hvordan værktøjerne kan bruges til at improvisere poetiske sange spontant. Vær beredt på en musikalsk, opløftende og underholdende oplevelse.

Tobias Trier - sanger, musiker og komponist. Født 1973 i København som søn af forfatter og billedkunstner Dea Trier Mørch og multikunstneren Troels Trier. Har siden debut-albummet Bag De Blå Persienner i år 2000 etableret sig som en væsentlig sangskriver og entertainer med stribevis af koncerter og udgivelser med egne sange. Senest udkom Albummet Tyfon i 2017.

Billetter koster 40 kr og kan hentes her fra siden fra d. 25. august.

OBS Du kan ikke længere købe billetter i døren på MobilePay. Billetter skal købes via Billetten.dk enten på din mobil eller hjemmesiden (se billetlink her på siden). Fysiske billetter til bibliotekets arrangementer kan købes i Trommens Foyerbar en halv time før første biografforestilling.