Lokalitet
Køb billet(ter)

Amy Winehouse: Live at Porchester Hall

07.06.21
Storslåede musikoplevelser på det store lærred med streamingtjenesten Stingray Qello

Vi fortsætter succesen og viser flere eminente koncertfilm i Lilletrommen. Med sit store lærred og sin gode lyd danner biografsalen de optimale rammer om forestillingerne – glæd dig!

I 2007 blev Amy Winehouse kronet som ”Best Bristish Female” ved Brit Awards og efterfølgende fulgte denne koncert som gjorde det klart, hvorfor hun fik prisen. Koncerten fandt sted i den prestigefyldte Porchester Hall i London, hvor Amy fremførte de elskede klassikere fra hendes debutalbum ”Frank” og flere af de numre som gjorde det næste album ”Back to Black” kæmpe stort. Oplev bl.a. numrene ”Tears dry on their own”, “Rehab” og “Valerie”.

Varighed: 51 min.

Arrangementet kræver gratisbillet, som kan hentes her fra siden fra den 12. april

Koncerten stilles til rådighed af Stingray Qello som alle borgere i Hørsholm har adgang til, hvis man er oprettet som bruger på Hørsholm Bibliotek.

Da retningslinjerne for ny Coronavirus har det med at ændre sig løbende, tager vi forbehold for ændringer i vores arrangementer.

Læs her bibliotekets COVID-19 retningslinjer når du kommer som gæst til vores arrangementer.