Bent Fabricius-Bjerre

Bent Fabricius-Bjerres tre liv

11.11.21
Bent Fabricius-Bjerres tre liv

Kom og få et indblik i Bent Fabricius-Bjerres liv, når forfatter og journalist Danni Travn gæster Hørsholm Bibliotek. De færreste kender bredden og dybden af Fabricius-Bjerres overvældende indflydelse på tonerne og billederne omkring os; som komponist af eviggrønne melodier, som igangsætteren bag andre stjerner og som forbillede for yngre generationer. Fabricius-Bjerre er et af Danmarks største kulturikoner, og ifølge Danni Travn kan 100 års dansk kulturhistorie fortælles gennem denne ene mand.

Billetter kan købes her fra siden fra d. 16. september.

OBS Du kan ikke længere købe billetter i døren på MobilePay. Billetter skal købes via Billetten.dk enten på din mobil eller hjemmesiden (se billetlink her på siden). Fysiske billetter til bibliotekets arrangementer kan købes i Trommens Foyerbar en halv time før første biografforestilling.