Foto: Filmstriben

Køb billet(ter)

7 years of Lukas Graham

07.11.22
Storslåede musikoplevelser på det store lærred med streamingtjenesten Filmstriben.dk

Hørsholm Bibliotek åbner igen dørene til Lilletrommen, hvor vi viser de gode koncerter og musikdokumentarer på biograflærredet og med den bedste lyd.

”7 years of Lukas Graham” er en dokumentar, der fortæller historien om et dansk bands rejse mod international succes, men også de konsekvenser det kan få at få opfyldt sine drømme.

I dokumentaren følger vi bandet, når de opnår en række imponerende milepæle bl.a. en kontrakt med Warner Brothers og turnéer i hele USA, hvor de spiller for fulde koncertsale.

Samtidig er dokumentaren også et ærligt portræt af gruppens forsanger Lukas Forchhammer, der udover sit store musikalske talent og ambitioner for musikken, åbent fortæller om sin sorg over tabet af sin far.

Dokumentaren er en hudløs fortælling om succes og nedtur, en dannelsesrejse hvor musikken spiller en stor rolle for både krop og sind.

Varighed: 1 t 19 min

Med danske undertekster. Tilladt fra 7 år.

Læs her hvordan du kommer i gang med at bruge Filmstriben.dk

Billetter sættes i salg fra d. 12.9.